Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Učební osnovy
9. ročník
Přírodopis
ZEMĚ JAKO SOUČÁST VESMÍRU
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák: |
- Země ve vesmíru - vznik, stáří Země - stavba zemského tělesa |
||||||||||
Komentář | |||||||||||
Pojmy - litosféra - zemská kůra, plášť a jádro |
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Práce v realizačním týmu
Tvorba mediálního sdělení
Fungování a vliv médií ve společnosti
Vnímání autora mediálních sdělení
Stavba mediálních sdělení
Interpretace vztahu mediálních sdělení a reality
Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
Základní podmínky života
Ekosystémy
|
Fyzika 9. ročník ZEMĚ A VESMÍR |
MINERALOGIE, PETROLOGIE
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Nerosty a horniny - vznik, fyzikální a chemické vlastnosti - kvalitativní třídění -určovací metody - praktický význam a využití zástupců - praktický význam hornin, rudy |
||||||||||
Komentář | |||||||||||
Pomůcky:
Pojmy
|
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
|
Chemie 9. ročník ANORGANICKÉ SLOUČENINY |
VNITŘNÍ A VNĚJŠÍ GEOLOGICKÉ DĚJE
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Vnější a vnitřní geologické procesy, příčiny a důsledky
Půda a voda
Vývoj zemské kůry a organismů na Zemi
Regionální geologie
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
Pomůcky:
Exkurze:
|
PODNEBÍ A POČASÍ
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
Pomůcky:
|
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí
Ekosystémy
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
|
Fyzika 7. ročník MECHANICKÉ VLASTNOSTI TEKUTIN |
EKOLOGIE
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
Pozorování
Pomůcky:
|
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Interpretace vztahu mediálních sdělení a reality
Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
Základní podmínky života
Ekosystémy
|