Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Učební osnovy
9. ročník
Dějepis
MODERNÍ DOBA
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
Využívání video dokumentů a historických filmů v anglickém jazyce. |
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Fungování a vliv médií ve společnosti
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
VÝCHOVA DEMOKRATICKÉHO OBČANA
Principy demokracie jako formy vlády a způsobu rozhodování
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Hodnoty, postoje, praktická etika
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
Kooperace a kompetice
Komunikace
Mezilidské vztahy
Poznávání lidí
Kreativita
Psychohygiena
Seberegulace a sebeorganizace
Sebepoznání a sebepojetí
Rozvoj schopností poznávání
|
Anglický jazyk 9. ročník POSLECH S POROZUMĚNÍM |
ROZDĚLENÝ A INTEGRUJÍCÍ SE SVĚT
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
. |
||||||||||
Komentář | |||||||||||
Využívání video dokumentů a historických filmů v anglickém jazyce. |
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Práce v realizačním týmu
Tvorba mediálního sdělení
Fungování a vliv médií ve společnosti
Vnímání autora mediálních sdělení
Stavba mediálních sdělení
Interpretace vztahu mediálních sdělení a reality
Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení
|
Anglický jazyk 9. ročník POSLECH S POROZUMĚNÍM |
Anglický jazyk 9. ročník MLUVENÍ |