Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Učební osnovy
8. ročník
Německý jazyk
NATURE – Tiere, Hunde brauchen Freunde, Wetter, Jahreszeit
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
Přesahy do předmětů: PŘ + ZE: - CHKO/KRNAP…
Rozšiřující učivo: - popis konkrétní krajiny - KRNAP |
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
|
MEIN HOBBY – Hobbymosaik, Unsere Post nach Deutschland, Katkas email, Spierap, Max telefoniert, Würfelspiel, Dieter spielt Tennis
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
Přesahy do předmětu ČJ: - je schopný správně nastylizovat email, krátkou zprávu - dbá stylistických pravidel
Rozšiřující učivo: - sl. zásoba: volnočasové aktivity |
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Komunikace
|
MEINE FAMILIE - Mein Bruder hat Geburstag, Das sind doch Dana, Milan, Gitti und Hans, Familie wohnt jetzt in …
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
Přesahy do předmětu VOZ: - rodina - člověk jako jedinec Rozšiřující učivo: - nahrazování členu číslovkou - vytčený člen nejen v podobě příslovečného určení |
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Komunikace
Mezilidské vztahy
|
WO UND WANN - Wo ist Max?, Einladungen, Die Ubrzdit, Viele Häuser, Monate, Wann haben Sie Geburstag? Tante Agate sucht Max
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
Přesahy do předmětuVOZ: - tém. celek: Člověk v rytmu času (zvyky, významné dny…) |
MEIN TAG - Wann müssen wir Allen machen? Wir laufen ein. Was macht Florian am Mittwoch
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
Přesahy do předmětu VOZ: - smysluplné trávení volného času Rozšiřující učivo: - rozdíl mezi zájmenem sein a slovesem sein (princip rozpoznávání ve větě) - místnosti v bytě |
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Seberegulace a sebeorganizace
Sebepoznání a sebepojetí
|
MEINE WOCHE - Was erzählt Barbara, Wochenpläne, Der Studentenplan
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
Přesahy do předmětu VOZ: - volný čas, volnočasové aktivity
Rozšiřující učivo: - rozdíl v používání uns/unser a euch/eure |
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Seberegulace a sebeorganizace
|
WIEDER FERIEN - Ein Brief, Wohin möchten Sie fahren, Eine Traumreise, Dialoge: Am Schalter, Zimmerreservie-rung
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
Rozšiřující učivo: - vztažná zájmena ve všech pádech |
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Komunikace
Seberegulace a sebeorganizace
|