Škola opravdu nahoře - školní vzdělávací program pro základní vzdělávání, č. j. ZSaMS 266/2022
Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Učební osnovy
7. ročník
Přírodopis
2 týdně, P
BIOLOGIE ROSTLIN
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
– vyhledává informace v tištěné i digitální podobě (např. v National Geography, publikace KRNAP, Malá tajemství přírody - Dobroduková) – pracuje v dostupných aplikacích LP - rostlinná buňka LP – rozbor květu tulipánu (narcisu) |
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
Základní podmínky života
Ekosystémy
|
BIOLOGIE ŽIVOČICHŮ
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
– vyhledává informace v tištěné i digitální podobě (např. v National Geography, publikace KRNAP, Malá tajemství přírody - Dobroduková) – pracuje v dostupných aplikacích LP – pozorování ptačího peří LP – rozbor slepičího |