Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Učební osnovy
7. ročník
Člověk a svět práce
BEZPEČNOST PRÁCE
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- bezpečnostní předpisy a první pomoc při úrazech se zaměřením na řezné rány (dívky)
|
PRACOVNÍ OPERACE
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- jednoduché pracovní operace a postupy s využitím základních materiálů (dívky)
|
POMŮCKY, NÁŘADÍ, MATERIÁL
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- základní pracovní pomůcky a nářadí pro ruční opracování (dívky)
|
PRACOVNÍ POSTUP
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- jednotlivé pracovní operace (dívky)
|
TECHNICKÁ DOKUMENTACE
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- historie a druhy technické dokumentace (dívky)
|
ROBOTIKA
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Práce se stavebnicí Lego Mindstorms EV3 (chlapci) |
||||||||||
Komentář | |||||||||||
Žáci pracují pomocí manuálu a technického výkresu. Stavba: dle technologického postupu Programování: Dle manuálu a s pomocí učitele Samostatně řeší zadané úlohy (jednoduché variace a rozšíření dle manuálu) Využití v praxi |
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
Komunikace
|
Fyzika 7. ročník POHYB TĚLES; SÍLY Informatika 7. ročník Programování – podmínky, postavy a události |