Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Učební osnovy
6. ročník
Zeměpis
PŘÍRODNÍ OBRAZ ZEMĚ
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
Základní podmínky života
Ekosystémy
|
Matematika 6. ročník GEOMETRIE V ROVINĚ A V PROSTORU Fyzika 6. ročník LÁTKY A TĚLESA |
GEOGRAFICKÉ INFORMACE
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
- praktická činnost – práce s mapami - seznámení s různými druhy glóbů,mapový atlas - práce s GPS
|
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Lidské vztahy
|
TERÉNNÍ GEOGRAFICKÁ VÝUKA, PRAXE A APLIKACE
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
|
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Ekosystémy
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Etnický původ
Lidské vztahy
|
KRAJINNÁ SFÉRA
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
Základní podmínky života
Ekosystémy
|
Matematika 6. ročník GEOMETRIE V ROVINĚ A V PROSTORU Fyzika 6. ročník LÁTKY A TĚLESA |
LIDÉ NA ZEMI
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Jsme Evropané
Objevujeme Evropu a svět
Evropa a svět nás zajímá
VÝCHOVA DEMOKRATICKÉHO OBČANA
Principy demokracie jako formy vlády a způsobu rozhodování
|
Anglický jazyk 6. ročník MLUVENÍ |