Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Učební osnovy
6. ročník
Přírodopis
OBECNÁ BIOLOGIE A GENETIKA
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
– vyhledává informace v tištěné i digitální podobě (např. v National Geography, publikace KRNAP) – pracuje v dostupných aplikacích LP - rostlinná buňka |
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Základní podmínky života
Ekosystémy
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
|
BIOLOGIE HUB
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
– vyhledává informace v tištěné i digitální podobě (např. v National Geography, publikace KRNAP) – pracuje v dostupných aplikacích |
BIOLOGIE ROSTLIN
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Základní principy fotosyntézy |
||||||||||
Komentář | |||||||||||
– vyhledává informace v tištěné i digitální podobě (např. v National Geography, publikace KRNAP) – pracuje v dostupných aplikacích |
BIOLOGIE BEZOBRATLÝCH ŽIVOČICHŮ
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
– vyhledává informace v tištěné i digitální podobě (např. v National Geography, publikace KRNAP) – pracuje v dostupných aplikacích LP – pozorování trepek v senném nálevu LP – včela medonosná
|