Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Učební osnovy
5. ročník
Anglický jazyk
RECEPTIVNÍ A PRODUKTIVNÍ JAZYKOVÉ DOVEDNOSTI
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Zvuková a grafická podoba jazyka: – fonetické znaky (pasivně) – základní výslovnostní návyky – vztah mezi zvukovou a grafickou podobou slova Slovní zásoba: – základní slovní zásoba v komunikačních situacích probíraných tematických okruhů – práce se slovníkem Tematické okruhy:
Mluvnice:
– základní gramatické struktury a typy vět, jsou-li součástí pamětně osvojeného repertoáru (jsou tolerovány elementární chyby, které nenarušují smysl sdělení a porozumění) – gramatické vazby:
Volitelné učivo:
– práce s anglickým časopisem z nakladatelství BRIDGE Publishing House – autentické texty a poslechy (říkadla, básničky, písničky a krátké příběhy a hry) |
||||||||||
Komentář | |||||||||||
– cvičení a aktivity na PC, tabletu – čtení textu v tištěné i digitální podobě |
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení kritické čtení a vnímání mediálních sdělení (reklama) Práce v realizačním týmu práce v realizačním týmu (prezentace tématu) Tvorba mediálního sdělení tvorba mediálních sdělení (plakát, rozhovor, informační leták) OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
Kooperace a kompetice kooperace a kompetice (krátké prezentace – Moje škola) Komunikace
Mezilidské vztahy mezilidské vztahy (péče o dobré vztahy, empatie), kreativita |