Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Učební osnovy
4. ročník
Anglický jazyk
RECEPTIVNÍ A PRODUKTIVNÍ JAZYKOVÉ DOVEDNOSTI
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Zvuková a grafická podoba jazyka: – základní výslovnostní návyky – vztah mezi zvukovou a grafickou podobou slov – fonetické znaky (pasivně) Slovní zásoba: – základní slovní zásoba v komunikačních situacích probíraných tematických okruhů – práce se slovníkem Tematické okruhy:
Mluvnice: – základní gramatické struktury a typy vět, jsou-li součástí pamětně osvojeného repertoáru (jsou tolerovány elementární chyby – gramatické vazby: Can/can’t Have/haven’t Like/don’t like Volitelné učivo: – práce s anglickým časopisem z nakladatelství BRIDGE Publishing House – autentické texty a poslechy (říkadla, básničky, písničky a krátké příběhy a hry)
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
– cvičení a aktivity na PC, tabletu – čtení textu v tištěné i digitální podobě |
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Lidské vztahy lidské vztahy (dramatizace příběhu) OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
Kooperace a kompetice
Mezilidské vztahy mezilidské vztahy (péče o dobré vztahy, empatie) Komunikace dovednosti pro sdělování verbální i neverbální Rozvoj schopností poznávání rozvoj schopnosti poznávat (soustředění, pozornost, smyslové vnímání) |
Matematika 4. ročník ZÁVISLOSTI, VZTAHY A PRÁCE S DATY |