Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Učební osnovy
3. ročník
Anglický jazyk
ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
Zvuková a grafická podoba jazyka: – základní výslovnostní návyky – nastavení mluvidel – vztah mezi zvukovou a grafickou podobou slov – odlišnosti českého X anglického jazyka – fonetické znaky (pasivně) Slovní zásoba: – základní slovní zásoba zdvořilostních frází: přivítání/rozloučení, poděkování – základní slovní zásoba v komunikačních situacích probíraných tematických okruhů – jednoduchá slovní spojení dle tematických okruhů a základní gramatické struktury Tematické okruhy:
Mluvnice: -základní gramatické struktury a typy vět, jsou-li součástí pamětně osvojeného repertoáru (jsou tolerovány elementární chyby, které nenarušují smysl sdělení a porozumění) -gramatické vazby:
Volitelné učivo: – práce s anglickým časopisem z nakladatelství BRIDGE Publishing House – jiné autentické texty a poslechy (říkadla, básničky, písničky a krátké příběhy – pohybové a slovní hry |
||||||||||
Komentář | |||||||||||
– cvičení a aktivity na PC, tabletu – čtení textu v tištěné i digitální podobě |
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Seberegulace a sebeorganizace seberegulace a sebeorganizace (organizace vlastního času) Rozvoj schopností poznávání cvičení dovednosti zapamatování, dovednosti pro učení Mezilidské vztahy mezilidské vztahy (péče o dobré vztahy, chování podporující dobré vztahy) Komunikace komunikace v různých situacích (dovednosti pro sdělování verbální i neverbální) |