Škola opravdu nahoře - školní vzdělávací program pro základní vzdělávání, č. j. ZSaMS 266/2022
Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Základní škola a mateřská škola Špindlerův Mlýn
Učební osnovy
1. ročník
Pracovní výchova
1 týdně, P
Práce s drobným materiálem
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák: |
- papír
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
Dodržuje zásady hygieny a bezpečnosti práce,poskytne nebo zajistí první pomoc při úrazu (dle svých schopností a možností) | |||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Vztah člověka k prostředí
|
Konstrukční činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák: |
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Kreativita
|
Pěstitelské činnosti
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák: |
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
kolektivní práce, práce ve skupinách
|
|||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
|
Příprava pokrmů
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák: |
|
||||||||||
Komentář | |||||||||||
kolektivní práce, práce ve skupinách
|